Domů Auto Moto Jaguar XF zásadně změnil interiér

Jaguar XF zásadně změnil interiér

0

Jaguar XF přichází s faceliftem. Konkurent BMW řady 5, Mercedesu Třídy S, Audi A6 a Volva S90 přichází s oživením celkového vzhledu a techniky v po pěti letech od představení. Druhá generace XF označena jako X260 se na trh ve své druhé fázi dostane už zanedlouho.

Nejnovější verze modelu přichází s téměř nezměněným vnějším vzhledem, na kterém se měnily pouze detaily. Takovým je například tvar předních světel, které jsou trochu štíhlejší. Nárazník má větší otvory pro přívod vzduchu ke motoru a brzdám. Vzadu je také přemodelovaná nárazník, takže celé auto působí svěžeji. Nové jsou, k celku, i 19-palcová litá kola.

Zevně je vizáž tedy podobná jako dosud, ale interiér jakoby nenechal nic z původního, tedy v případě přístrojové desky. Modelový rok 2021 přináší kompletně nové tvary této části. Malý displej informačně-zábavného, ​​tedy relativně malý, nahradí nový a větši s úhlopříčkou 11,4 palce. Také má nový informačně-zábavní systém PIVI Pro, který dokáže využít celou plochu.

Nový informačně-zábavní systém dokáže využít celou plochu displeje, co se dá očekávat a je nezbytné. Ale také slibuje intuitivní prostředí a jednoduhé ovládání. Stále však podporuje i zrcadlení telefonu nejen přes Apple CarPlay, ale také přes Android Auto. Systém také podporuje aktualizaci bezdrátově. V nabídce bude i čtveřice kamer pro panoramatický pohled svrchu na auto při parkování.

Ke novému systému bude naladěn i digitální panel před řidičem, který definitivně nahradil klasické ručičkové přístroje. Velkou změnou je i nový volič převodovky, který je klasická páka místo výsuvného otočného kolečka. Zajímavým prvkem výbavy bude aktivní potlačení šumu z okolního prostředí.

Začátek prodeje bude spojen s výhradně dvěma pohonnými agregáty. Naftový čtyřválec o objemu 2 litry nabídne výkon 150 kW (204 k) a bude spojen s mild-hybridním ústrojím a osmistupňovou automatickou převodovkou. Motor má točivý moment 430 Nm a mild-hybridní ústrojí má 48V soustavu. Používá integrovaný startér-generátor. Spotřebu má v případě zadokolku a sedanu, v kombinovaném cyklu, 4,9 litru. Kombi s pohonem všech kol má ve stejných podmínkách spotřebu 5,2 litru.

Stejně dvoulitr bude pod kapotou benzínových verzí. Na výběr však bude výkon. Zatímco slabší alternativa dosahující 184 kW (250 k) bude mít v nabídce pohon zadní nápravy, ale i všech kol, výkonnější verze s 221 kW (300 k) bude výhradně s pohonem všech kol. Znovu platí, že oba modely budou mít osmistupňovou automatickou převodovku.

BEZ KOMENTÁŘE

Exit mobile version